معرفی محصولات جدید تهران دارو به پزشکان عمومی کشور

در حاشیه یازدهمین همایش جامع علمی – فصلی پزشکان عمومی انجام شد
معرفی محصولات جدید تهران دارو به پزشکان عمومی کشور
 
یازدهمین همایش جامع علمی – فصلی پزشکان عمومی از ۱۱ تا ۱۳ بهمن ماه 96 در سالن همایش های بین المللی رازی برگزار شد و شرکت داروسازی تهران دارو با ایجاد غرفه در حاشیه این همایش به معرفی محصولات دارویی جدید خود پرداخت.
به گزارش روابط عمومی، این همایش به منظور تبادل تجربیات و بررسی آخرین دستاوردهای حوزه پزشکی عمومی و آشنایی با جدیدترین تحولات این حوزه با حضور جمعی از اساتید دانشگاه،‌ پزشکان، پرستاران، دانشجویان و پژوهشگران برگزار شد.
این همایش در نه محور شامل پزشکی قانونی، اخلاقه حرفه ای، احیای قلبی و ریوی، تغذیه درمانی و مکمل ها در چاقی ودیابت،‌تجویز منطقی آنتی بیوتیک در عفونت های تنفسی، مروری بر بیماری های شایع قلبی - عروقی، سلامت جنسی،‌تجویز منطقی داروها در دوران بارداری و دارودرمانی در بیماری های شایع روانپزشکی برگزار شد و کارشناسان و متخصصان در این موارد به ایراد سخنرانی پرداختند.
شایان ذکر است شرکت داروسازی تهران دارو نیز با برپایی غرفه در حاشیه این همایش سه محصول دارویی به نام های لتانکس(Letanex)،‌ رانیتیکس(Ranitix)،گلیپ‌لس(Glipless) و زیبوترین(Zybutrin) را به جامعه پزشکان عمومی ایران معرفی کرد که این محصولات مورد استقبال پزشکان قرار گرفت.
 

Shop for our new cheap fake hermes bracelet and replica Cartier Jewelry, fake van cleef jewelry!

14 بهمن 1396 195 تعداد بازدید:
منبع خبر: www.tehrandarou.com

فرم ارسال نظر

  • * نام و نام خانوادگی :
  • * آدرس پست الکترونیک :
  • * کد امنیتی :

  • نظرات

عضویت در خبرنامه

برای دریافت پیشنهادات استثنایی عضو خبرنامه ما شوید.