گزارش تصویری دوره امداد و کمک های اولیه

 
کمکی که هدف اصلی اش حفظ زندگی افراد و جلوگیری از بدترشدن شرایط تعریف شده است .کمکهای پزشکی که لزوما از سوی پزشکان انجام نمی‌شود و در شرایط اضطراری، اغلب این مردم عادی هستند که با به‌کارگیری این کمک ها زندگی آسیب دیدگان را نجات می دهند. اگرچه کمک های اولیه ضرورتا نیاز به دانش قبلی ندارد و در بسیاری از مواقع به‌صورت بداهه و توسط افراد غیرمتخصص انجام می گیرد، اما در صورتی که فرد کمک کننده دانش کمک های اولیه را نداشته باشد احتمال اینکه آنچه انجام می دهد، به جای کمک منجر به آسیب 
بیشتر شود، افزایش می یابد
اهمیت این موضوع تا جایی است که از سال ۲۰۰۰ روزی به نام روز جهانی کمکهای اولیه (۱۰ سپتامبر) با هدف بالا بردن سطح آگاهی نسبت به اهمیت یادگیری این مهارت های حیاتی تعریف شده است.
کشور ما ایران، به علت موقعیت خاص جغرافیایی و زمین شناختی، شرایط آب و هوایی و اقلیمی و سایر عوامل طبیعی از یکسو همواره در معرض تاثیرات ناشی از سوانح طبیعی است و از سوی دیگر برخی سوانح غیر طبیعی مانند تصادفات جاده ای، آتش سوزی ها، حوادث صنعتی و امثال آن سالانه جان صدها تن از هموطنانمان را تهدید می نماید.
بی شک پیشگیری از اینگونه سوانح و حوادث و رعایت نکات ایمنی ضروری ترین امر در جهت کاهش خسارات انسانی و اقتصادی ناشی از آنهاست. اما وجود آمادگی در برابر عوامل امدادی و آشنایی با شیوه های امداد رسانی و کمک به مصدومین و مجروحین بایستی مورد توجه قرار گیرد تا در لحظات حادثه بتوان در سریعترین زمان ممکن به یاری آسیب دیدگان شتافت.
با توجه به مطالب فوق دوره آموزشی امداد و کمک های اولیه مورخ 16 و 21 / 10 / 96 توسط جناب آقای مهندس رمضانی در شرکت داروسازی تهران دارو برگزار گردید.
                                                                                                                                                                                                 


                                                                                  



             

Shop for our new cheap fake hermes bracelet and replica Cartier Jewelry, fake van cleef jewelry!

گزارش تصویری دوره امداد و کمک های اولیه
15 اسفند 1396 108 تعداد بازدید:
منبع خبر:

فرم ارسال نظر

  • * نام و نام خانوادگی :
  • * آدرس پست الکترونیک :
  • * کد امنیتی :

  • نظرات

عضویت در خبرنامه

برای دریافت پیشنهادات استثنایی عضو خبرنامه ما شوید.