روغن کدو تهران دارو (PUMPKIN SEED OIL) ؛ مکملی مفید با خواص درمانی معجزه گر

روغن کدو تهران دارو (PUMPKIN SEED OIL) ؛ مکملی مفید با خواص درمانی معجزه گر
 
استفاده دارویی از دانه های کدو و روغن آن از دیرباز در جوامع انسانی معمول بوده است. امروزه روغن دانه کدو به شکل داروی مکمل توسط داروسازان به بازار عرضه می شود و بر این اساس شرکت داروسازی تهران دارو نیز اقدام به عرضه این محصول به صورت کپسول های 360 میلی گرمی تحت نام پامکین(Pumpkin seed oil) کرده است. 
روغن دانه های کدو ماده ای بسیار کارآمد برای افزایش سوخت و ساز و سلامت فیزیولوژیکی بدن است. این محصول دارای تریپتوفان، اسید چرب اشباع نشده و مقدار زیادی از آنتی اکسیدان ها است.چربی های اشباع نشده تاثیر مستقیمی بر روی میزان تورم بدن می گذارند.در مطالعه ای در سال ۲۰۱۵، مصرف روغن کدو برروی کاهش و بهبود بیماری های کبدی و آتروکلروزیس تاثیر بسزایی داشت. اگر می خواهید زندگی بدون بیماری داشته باشید افزودن مواد ضد تورم به رژیم خود، یکی از مراحل مهم است.
در تحقیقات جدید نقش بسیار بالای روغن تخم کدو در کاهش ریسک ابتلا به سرطان سینه به اثبات رسیده است. این روغن برای آقایان نیز خبر خوشی دارد زیرا از ایجاد سرطان پروستات جلوگیری می کند. بدلیل کاهش تاثیر کارسینوژن ها، کدوی حلوایی یک رژیم مناسبی را برای مردان ایجاد می کند.تاثیرات دیگری از قبیل کاهش شدت آرتروز و مشکلات هضم غذا از فواید دیگر این روغن است.
همه انسان ها اهمیت مغز و سلامت روانی را می دانند. مواد موجود در روغن تخم کدو باعث تقویت حافظه شده و با اضافه شدن تریپتوفان می تواند برای درمان اضطراب و تنش مفید باشد. بی خوابی را نیز می توان با روغن کدو حلوایی بهبود بخشید زیرا باعث ایجاد سروتونین بیشتر می گردد.
مزیت دیگر مکمل های پامکین تولید شده توسط شرکت تهران دارو تاثیر آن در کاهش ریزش موی سر است. می دانیم که مدیریت هورمون ها در رژیم غذایی از نکات مهم برای کاهش ریزش مو است. روغن کدو باعث افزایش هورمون آندروژن  و DHT می شود. بدلیل دارا بودن روی در ترکیب خود، این روغن بعنوان درمان اصلی ریزش مو محسوب می شود. این بهبود حتی تا ۴۰ درصد نیز مشاهده شده است که بعنوان نرخ دارویی بسیار میزان بالایی است.
این روغن با ایجاد اکسید نیتریک، باعث ایجاد تاثیراتی مفید بر روی قلب شده و تنش های ایجاد شده توسط هایپرتنشن را کاهش می دهد. بنا به مطالعات متخصصین این روغن بیماری فشار خون را در زنان بهبود می بخشد. نتایج مطالعاتی که در سال ۲۰۱۴ انجام شد نشان داد که روغن تخم کدو به بهبود بیماری های ادراری و مخصوصا مثانه نیز کمک شایان توجه ای می کند.
کپسول های روغن کدو پامکین تهران دارو - Pumpkin seed oil - در داروخانه های معتبر سراسر کشور در بسته بندی های 50 عددی – هر کپسول حاوی 360 میلی گرم ماده موثر – در دسترس متقاضیان محترم است.
 

Shop for our new cheap fake hermes bracelet and replica Cartier Jewelry, fake van cleef jewelry!

19 اردیبهشت 1397 2932 تعداد بازدید:
منبع خبر: tehran darou.com

فرم ارسال نظر

  • * نام و نام خانوادگی :
  • * آدرس پست الکترونیک :
  • * کد امنیتی :

  • نظرات

عضویت در خبرنامه

برای دریافت پیشنهادات استثنایی عضو خبرنامه ما شوید.