به زودی «سیتاگلیپتین» تهران دارو با نام تجاری «گلیپ لِس®» وارد بازار می شود

به زودی
 «سیتاگلیپتین» تهران دارو با نام تجاری «گلیپ لِس®» وارد بازار می شود
 «تهران دارو» ضمن معرفی ۳ محصول دارویی جدید به بازار داروی کشور، به زودی از داروی جدید کنترل دیابت این شرکت با نام تجاری «گلیپ لس®» رونمایی می کند.
شرکت داروسازی تهران دارو با توجه به نیاز روزافزون کشور به تولید داروهای موثر در کنترل بیماری دیابت، به زودی داروی «سیتاگلیپتین» (Sitagliptin ) را با نام تجاری «گلیپ لس®» (®Glipless) وارد بازار می کند.
به گزارش ایسنا،‌این دارو در کنترل دیابت ملیتوس نوع۲ به کار رفته و از مزیای آن می توان به ثبات وزن بدن، هایپوگلاسمی (احساس ضعف ناشی از کاهش قند خون) کمتر، کاهش قابل توجه HbA1c و ثبات نسبی در عدد قند خون بعد از مصرف مواد غذایی اشاره کرد.
بر اساس این گزارش، تهران دارو به تازه گی ۳ محصول دارویی دیگر به نام های لتانکس (Letanex)،‌ رانیتیکس (Ranitix) و زیبوترین (Zybutrin) را نیز به بازار دارو عرضه کرده است. لتانکس (Letanex) در درمان پنومونی بیمارستانی و اکتسابی از جامعه، سینوزیت،‌عفونت های پوستی و بافت نرم، عفونت های مجازی ادرار،‌ دهانه رحم و پروستات و برونشیت مزمن به کار می رود. رانیتیکس(Ranitix) در پیشگیری و درمان رفلاکس معده به مری، و بهبودالتهاب زخم شونده مری و درمان زخم معده و دوازدهه کاربرد دارد. 
زیبوترین (Zybutrin) نیز در رفع سندرم خستگی مزمن و کاهش وزن و کاهش میل جنسی موثر است. 
شایان ذکر است شرکت داروسازی تهران دارو با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت در صنعت داروی کشور، سبد متنوعی از جدیدترین داروهای موجود در گروه های دارویی گوناگون (داروهای مؤثر بر سیستم اعصاب مرکزی، داروهای قلبی-عروقی، ضد دردها و مسکن ها، داروهای گوارشی و ...) را به بازار دارو عرضه می کند.
 

Shop for our new cheap fake hermes bracelet and replica Cartier Jewelry, fake van cleef jewelry!

به زودی «سیتاگلیپتین» تهران دارو با نام تجاری «گلیپ لِس®» وارد بازار می شود
21 آبان 1396 148 تعداد بازدید:
منبع خبر:

فرم ارسال نظر

  • * نام و نام خانوادگی :
  • * آدرس پست الکترونیک :
  • * کد امنیتی :

  • نظرات

عضویت در خبرنامه

برای دریافت پیشنهادات استثنایی عضو خبرنامه ما شوید.