شرکت داروسازی تهران شیمی

 شرکت داروسازی تهران شیمی در تاریخ ۱۲/۰۷/۱۳۴۰ تحت شماره ۷۹۴۷ در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و در همان سال بهره برداری از آن آغاز گردید.
  با پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي همگام با ساير تغييرات بنيادي در شئونات سياسي ، اجتماعي و اقتصادي مملكت ، تغيير در ساختار نظام دارويي و كوتاه كردن دست شركتهاي چند مليتي به شدت احساس مي شد . بر اساس مصوبه مورخ ۱۳۵۹/۱۱/۱۵هیئت ۵ نفری قانون حفاظت و توسعه صنایع ایران سهام شرکت به تملک جمهوری اسلامی در آمد و در آبان ماه ۱۳۷۷ کلیه سهام شرکت توسعه صنایع بهشهر به سهامداران منتقل شده است.
  تعداد محصولات دارویی این شرکت به ۱۱۶ قلم در اشکال دارویی مختلف شامل : آمپول، قرص، دراژه، شربت، سوسپانسیون، کرم، پماد، ژل و کپسول رسیده که همچنان رو به افزایش است.
امروزكه ۳۰ سال از اجراي طرح ژنريك مي گذرد ، توليد مستقل ملي اثرات سازنده خود را آشكار مي سازد و بهرحال به ياري خداوند در تلاش بي وقفه مديران اجرايي و داروسازان و ساير متخصصين ايراني اين شركت روز به روز در حال توسعه و بهبود مي باشد .بي شك پويايي هر طرح متكي به تلاش كارشناسان آن دارد . در راستاي اهداف تحقيقاتي ، مديريت شركت داروسازي تهران شيمي بر آن بوده است كه در كنار كميت ، توجه خاص به كيفيت محصولات خود داشته باشد .
بدين منظور با فعال نمودن بخش فرمولاسيون در كنار توليد از يك رو و نظارت دقيق آزمايشگاه كنترل كيفيت از سويي ديگرو واحد تضمين كيفيت بنحوي شايسته مورد توجه قرار گرفت .

 

آدرس سایت :  http://www.tehranchemie.co

001
001

عضویت در خبرنامه

برای دریافت پیشنهادات استثنایی عضو خبرنامه ما شوید.